czwartek, 18 lipca 2013

wstęp

Nie tak dawno prowadziłam już bloga, który miał być przede wszystkim o modzie, trochę o gotowaniu i ogólnie o tym co mnie interesuje. Zaczęłam z wielkim zapałem i pomysłami, niestety po pewnym czasie blogowanie nie sprawiało mi takiej przyjemności, jakiej oczekiwałam że będzie. I kiedy wrzucanie ciasta z truskawkami sprawiało mi większą frajdę niż stylizacji z zieloną sukienką i ulubioną torebką, stwierdziłam że coś jest nie tak. Na początku zignorowałam to, że wolę gotować, niż kupować ubrania. Zresztą z modą wiązałam całą swoją przyszłość. Chciałam szyć ubrania, dostać się do szkoły technicznej, otworzyć własny butik. Ciężko było się przyznać przed samym sobą, że to chyba zła droga i przekreślić wszystkie swoje dotychczasowe plany i cele. Na szczęście po kilku miesiącach się udało. 
 Teraz mogę to tutaj napisać, czarno na białym, że wolę gotowanie niż projektowanie i niż cokolwiek innego. Lubię to do takiego stopnia, że kiedy wracam zmęczona po pracy do domu, to zagniatam jeszcze ciasto na bułeczki drożdżowe z pomarańczą, żeby były gotowe na śniadanie. Na uroczystościach rodzinnych siedzę i czytam jakieś stare książki kucharskie mojej babci i cieszę się, że odkryłam nowy przepis na "wilgotny chlebek bananowy". Ogromną przyjemność sprawia mi pieczenie ciast i rozdawanie ich między znajomych.  Na pewno istotny jest fakt, że moja mama jest kucharką i chyba mam to już w genach. 
Oprócz miłości do gotowania, bardzo interesuję się tym, co i z czego gotuję. Skład produktów  jest dla mnie ogromnie ważny. I kiedyś zwykła wyprawa do supermarketu po makaron była kwestią 5 minut, a teraz zajmuje mi to trzy razy więcej czasu zanim przeczytam listę składników na każdym makaronie, który znajduję się na półce i wybiorę ten, który jest najlepszy i najzdrowszy. 
Podsumowując ten blog będzie o gotowaniu i zdrowym jedzeniu!

Skąd nazwa dellthy? 
Połączenie słów delicious i healthy. Wymyślone przez moją przyjaciółkę Agnieszkę przy drugiej lampce wina! 

2 komentarze:

  1. Zapowiada się blog roku. Dasz czadu!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam przypadkowo, ale zainteresowałaś mnie. Mam nadzieje, ze z notki na notke bedzie robić się ciekawiej! ; )

    OdpowiedzUsuń